Dialogos | Storitve | Ponudba izobraževanj | Odnosi z javnostmi

Odnosi z javnostmi

Bi dovolili, da vas operira nekdo, ki nima prav nobenih znanj in kirurške prakse? Odgovor se kar sam ponuja. In vendar na področju komuniciranja z javnostmi vsak dan operirajo "mazači". Prekletstvo poklica komuniciranja z javnostmi je namreč v tem, da (pre)več ljudi meni, da se na to področje spozna in da zanj ne potrebuje posebnih znanj. Pa tudi, če soglašamo, da ima stroka odnosov z javnostmi potrebne veščine in znanja, so na poti njene uveljavitve številne prepreke.

(Gruban, Brane: Odnosi z javnostmi, Podjetnik, november 1995)

Komu je namenjen?

Usposabljanje na področju odnosov z javnostmi je zato namenjeno vsem vodilnim in vodstvenim delavcem podjetij, zaposlenim v kadrovski službi in službi za marketing in/ali odnose z javnostmi.

Vsebina

Usposabljanje s področja odnosov z javnostmi zajema naslednje vsebine:

  • temeljna znanja o odnosih z javnostmi:
    • uvod v osnovne pojme in prakso odnosov z javnostmi;
    • vloge in modeli v odnosih z javnostmi;
    • deležniki, javnosti in javno mnenje;
    • razlike med marketingom, odnosi z javnostmi in novinarstvom;
    • pomen ugleda organizacij;
    • situacijska teorija javnosti;
    • splošno upravljanje in projektno vodenje;
    • vladni in javni odnosi ter lobiranje;
    • organizacija služb za odnose z javnostmi;
    • mednarodni odnosi z javnostmi;
    • koncept družbene odgovornosti;
    • odnosi s posebnimi javnostmi;
  • strateško načrtovanje komuniciranja z javnostmi in merjenje komunikacijskih učinkov:
    • vpetost komunikacijskega načrtovanja v strateško načrtovanje organizacij;
    • temeljne sestavine načrtovanja odnosov z javnostmi;
    • proces vodenja odnosov z javnostmi;
    • komunikacijska podpora ciljem organizacije;
    • izbor optimalnega orodja komuniciranja;
    • komunikacijsko prepričevanje;
    • modeli merjenja in evalvacije (programov) odnosov z javnostmi;
    • "domino" model komunikacijskih učinkov.

Objave

  • GRUBAN, Brane, Meta Maksimovič, Franci Zavrl, Dejan Verčič: ABC PR, Odnosi z javnostmi na prvi pogled - Ljubljana: PR Center, 1990
  • GRUBAN, Brane, Dejan Verčič, Franci Zavrl: Odnosi z javnostmi v Sloveniji: raziskovalno poročilo - Ljubljana: Pristop, posebna številka, 1994
  • GRUBAN, Brane: Odnosi z javnostmi - Ljubljana: Podjetnik, november 1995
  • GRUBAN, Brane: Performing public Relations in Central and Eastern Europe - Public Relations Quarterly 40(3), str. 20 - 23, 1995
  • GRUBAN, Brane, Dejan Verčič,ra Franci Zavrl: Pristop k odnosom z javnostmi - Ljubljana: Pristop, 1997, ISBN 961-90484-0-7
  • GRUBAN, Brane, Dejan Verčič, Franci Zavrl, ur.: Preskok v odnose z javnostmi - Ljubljana, Pristop, 1998


Približno šestkrat več oseb prebere povprečen časopisni članek kot povprečen oglas!
David Ogilvy

Natisni stranPošlji po e-pošti